Enoma har også en løsning til dig

Enomatic vindispensere kan bruges med winecard, hvor man kan udstede og benytte kundekort, loyalitetskort og personalekort på et væld af måder. Teknologien kan integreres i eksisterende kundekort ( værelseskort til hoteller eller kundekort i supermarkeder m.m.) så kunderne selv kan benytte vindispenserne. Betaling for vinen kan ske, når kunden indleverer kortet efter brug, eller ved at kunden sætter penge ind på kortet inden brug.
Enoma er stolt distributør af Enomatic vindispensere i Danmark. Vi tilbyder en lang række løsninger af teknologi og software, der imødekommer de forskellige branchers ønsker og behov. Læs mere nedenfor for at se, hvilke fordele og muligheder Enoma tilbyder din branche.

Selvbetjening med winecard

Winecard teknologien og de muligheder, den giver dig som virksomhed.

Winecard teknologien giver dig muligheden for selv at bestemme, hvordan dine vindispensere skal bruges. Den mest populære måde er at udstede kort (winecards) til kunderne, så de selv kan betjene dispenserne. Det fungerer ved, at kunderne enten betaler et beløb ind på kortet til at starte med eller betaler efter brug.
Winecard teknologien kan også implementeres i eksisterende kort. Dette gøres ofte i hotelbranchen, hvor gæsternes værelseskort kan integreres til dispenserne, og i supermarkeder, hvor teknologien kan implementeres i kundekort, så kunderne kan smage på vinen, inden de køber den. Winecard teknologien kan benyttes på mange forskellige måder og man bestemmer selv, om kunderne skal betale for smagsprøver, hvor meget de skal betale og dosernes volumen.

winecard til enomatic vindispenser

Enomatics software enosoft

Til at administrere vindispensere ved brug af winecards er udviklet fire niveauer af software

Enosoft winecard generator

  • Softwaren muliggør oprettelse og tilpasselse af RFID kort med en række forskellige personaliseringsmuligheder (f.eks. Vip-kort, restaurantkort, loyalitetskort, servicekort mv.).
  • Du kan selv danne winecards til selvbetjening (prepaid eller credit)
  • Du kan selv danne winecards til dit personale, til systemopsætning og administration.
  • Du kan administrere kortene og dine dispensere fra en PC.

Enosoft Basic

  • Basic indeholder WineCard Generator
  • Udvider dine muligheder for at administrere dispensere via lokal netværksforbindelse mellem PC og dispensere.
  • Du kan styre og evaluere hver enkelt flaskeplads: navn, doseringsmængde, priser, niveauer, statistikker og gennemføre Happy Hour.
  • Alle data gemmes i en lokal database

Enosoft Professional

  • Professional udbygger Basic og tillader flere samtidige administratorer (Client/Server model).
  • Det er muligt at udvikle integration med dine øvrige administrative systemer og brug af egne smartcards fx værelseskort, kundekort, clubkort etc.
  • Markedsføringstiltag som f.eks Happy Hour kan aktiveres og evalueres med softwaren.
  • Alle operationer gemmes i en database (Microsoft SQL Server).

Enosoft Multistore

  • Giver mulighed for at samle information og administration af enheder og winecards på flere adresser via synkronisering med “EnoCentral” central server.
Elite enoline 2.5

Elite enoline 2.5 er det klassiske dispensersystem til vin. Systemet bevarer vinen i op til21 dage efter åbning og serverer i den rette temperatur.

  • Opbevaring og skænkning af hvide og røde vine med individuel køling i 2 kamre.
  • Vinen bevares i op til 3 uger
  • Justerbar temperaturzone 6 - 18 ° C
  • Let at skifte mellem winecard- og backdesk indstillinger
Se mere om Elite 2.5